Havonta egy túra-egy új kalandot hoz...

A Budapesti Lemhényi Dezső Általános iskolával barangolunk.
2015. szeptember 19.
A sárkányszelídítés napja Zebegényben

Túraklubunk kezdő napján hatalmas lelkesedéssel indultunk útnak a festői szépségű Dunakanyarba-dacolva az elemekkel, széllel, és esővel, nameg persze az időjósok pesszimizmusával-boldogan másztunk  fel a Zebegényi Malom-hegyre, ahol már több száz gyermek volt egy-egy papírsárkányhoz kötözve, és mosolyogva szaladgáltak a szüleik után, s néha fordítva is megtörtént ugyanez:) délután felfedező falutúrára indultunk, Zebegény nevezetességeit fedeztük fel, térkép segítségével, majd sárkányhajóba ültünk, s jó legénység gyanánt énekelve, dobolva ilyesztettük el a halakat a part közeléből.A víziszonyosok a strandröplabda pályán töltötték a délutánt...

2015. OKTÓBER 17.
Magas-Börzsönyi bakancsos

Buszunk az iskolától reggel 8-kor indult, kis késéssel és egy kisebb kerülővel ugyan, de megérkeztünk Nagybörzsönybe, ahol megtekintettünk egy vizimalmot, bebújtunk minden zeg-zugába, vendégkönyvbe véstük nevünket, majd elfoglalatuk a Nagybörzsönyi Erdei vasút szerelvényeit. 40 perces sejtelmesen ködös vonatozás után Nagyirtáspusztára érkeztünk, ahol a vaddisznók túrásain találtuk magunkat, amint leszálltunk a vonatról.Megmásztuk a Só hegyet, körpanorámában tejködöt láttunnk a Szép kilátás nevű ponton, és elhittük, hogy az Esztergomi Bazilik a szemünk előtt van valahol...Fürkésztük a dombokat, lejtőket, a ködben kirajzolódni látszó íveket, megmásztunk minden sziklát, kőkupacot, vadmentát és kakukkfűvet kerestünk, Páros lábbal ugrálttunk a pocsolyákba, felülről áztak be gumiicsizmáink, és kipróbáltuk mit láthat a mozdonyvezető és hajtányoztunk is egy kicsit...a nagy kalandok után az Édes Otthon Vendégházban Schwáb Mónika várt minket a fűtött kandalló mellett finom meleg levessel és  meggyes-mákos süteménnyel, belekóstoltunk 60 féle lekvárba, és megfáradtan, de élményekkel telve tértünk vissza buszsunkkal a bázisra:)

2015. november

Visegrádi bobos nap és lovagi torna

Novemberi túránk Visegrádra vitt, elhagyatottnak látszó ösvényen indultunk , majd 100 lépcső megmászása után bátorságból vizsgáztunk egy függőhídon, megpihentünk a forrásnál,végig jártuk a tanösvényt a bobpályáig,csúsztunk néhányat, majd visszatúráztunk a Salamon Toronyhoz. Odafelé útba ejtettük a lovagi játszóteret, majd külön Lovagi tornán vettünk részt, ahol Kiályunk, Királynénk megkoronáztatott,Udvari Bolondunk is kineveztett:)Aki nem hiszi járjon utánunk:)

2016 január

Nagyon Nagy, Nagyon Hideg Hegy

Hamarosan...

2016. februárban

elmaradt a túraklub, mert nagyon sok mérkőzésünk volt, a képeket itt láthatjátok

Március

Márciusban  Hangya Dani tanösvényén vándoroltunk, Katalinpusztán, majd a Nógrádi vadasparkban egészen közelről láthattuk az ott élő vadállatok, őzek, szarvasok, vaddisznók életét..innen a Nógrádi várral ismerkedtünk, árulkodó QR kódokat kerestünk..majd a legendák és boszorkánymesék után gyerek-szülő MÉTÁZÁSBA kezdtünk.